donderdag 1 januari 2009

Oud & Nieuw weer thuis!

Gelukkig is mamma weer wat opgeknapt en door snel handelen van het ziekenhuis kon ze op Oudjaarsdag al naar huis! We hebben dus wel de jaarwisseling gezellig samen bij haar thuis kunnen vieren. Fysiek is ze helaas nog niet de oude; daarom heeft ze nu 24 uur per dag verpleging aan huis en hebben we wat noodzakelijke aanpassingen aan haar interieur moeten doen. Maar ze is toch vooral erg blij weer op haar eigen vertrouwde stek te zijn en dat doet haar zichtbaar goed.

In tegenstelling tot wat we eerder meldden, heeft mamma toch aangegeven nog niet klaar te zijn voor bezoek en ook liever geen telefoon te krijgen, tot ze wat verder is aangesterkt. Wie toch vragen heeft die niet door dit blog worden beantwoord, verzoeken we vriendelijk contact met ons op te nemen via email.

Namens ons allemaal wensen wij iedereen een gelukkig 2009!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Emy

    Vandaag las ik wat je allemaal doorgemaakt hebt de feestdagen. Wel even schikken, maar gelukkig ben je nu weer thuis. Fijn dat je op dit moment een verpleegkundige in huis hebt, misschien geeft dat wat rust. Want je zal zelf ook wel geschokken zijn.
    Gelukkig kon je thuis oudejaarsdag vieren met elkaar.
    Zoals je weet waren wij de kerstdagen in Dalfsen, waar we genoten hebben van de kou, warme bungelow, de omgeving en de kerstsfeer.
    Oudejaarsdag vierden we natuurlijk Willems verjaardag. En s avonds oudejaarsavond.
    Vandaar dat ik nu pas het blog las. Ik ben blij dat ik het zo kan lezen op de blog, echt een uitvinding.
    Ik wens jullie allemaal en vooral jou heel veel sterkte en kracht voor dit jaar. We moeten allemaal afwachten wat dit jaar ons brengt. Heel veel liefs van ons allemaal.

    ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Emy,
    Ik was even het adres van dit blog kwijt maar heb het gelukkig weer gevonden. Er is veel gebeur; schrikken zeg!en dan ook nog met de Kerst.... Maa ja, jou krijgen ze er natuurlijk niet zomaar onder! Wat fijn dat je nu weer thuis bent met de hulp die nodig is. Ik had in mijn kerstvakantie een boodschap bij je ingesproken en toen ik niets hoorde vermoedde ik al dat je nog niet toe bent aan bezoek.
    Geeft niks, in gedachten ben ik toch wel bij je!Ik begrijp dat je nu hulp aan/in huis hebt, wat heerlijk voor je.
    Trouwens, geweldig om te lezen over je eerste kleinkind en ik hoop dat je haar af en toe kunt zien.
    Ik hoor/lees vanzelf wel wanneer je weer toe bent aan bezoek od andere vormen van contact.
    Liefs en sterkte van Lidy, ook voor je kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen