vrijdag 16 januari 2009

Zijn gangetje

Allereerst mijn excuses voor het feit dat het even geduurd heeft voor er weer wat op het blog stond. Gelukkig was dit een geval van "geen nieuws is goed nieuws". Mamma heeft veel rust gehad de afgelopen weken en daar is ze weer wat van opgeknapt. Via deze weg willen wij onze grote dank en waardering uitspreken voor de thuiszorg door Martha, Frank en Mila, die ontzettend goed werk verrichten! Mamma regelt nu op eigen initiatief bezoek, want ze vindt het weer prettig om regelmatig iemand op de thee te krijgen, maar niet meer dan één persoon tegelijk per dag. Dus wederom verzoeken we iedereen om niet onverwacht langs te komen; we zullen zelf op haar verzoek mensen benaderen om op bezoek te komen. Kaartjes vindt ze nog altijd leuk! We zullen weer een bericht plaatsen als er nieuws is.

Nicoline

3 opmerkingen:

  1. Lieve Emy

    Zo te horen gaat het gelukkig wat beter met je op dit moment.
    Ik begrijp dat je tevreden bent met de thuiszorg hulp. Wat zeker erg belangrijk is.
    Goed dat je zelf de draad weer op pakt en je bezoek regelt.
    Jammer dat er weinig reacties op dit blog komen. Maar zelf kijk ik met een bepaalde regelmaat of er nieuws is.

    Heel veel groetjes van ons.
    Willem en Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Emy,

    Mij vergaat het net als de vorige schrijvers... ik schrijf niet maar léés wel. Bij deze dus een gedragsverandering :-) Fijn dat het beter gaat en wat goed om eens wat positiefs te horen over de thuiszorg!
    We zullen je volgende week vrijdag missen op de muziekavond maar in onze gedachten ben je er gewoon bij.

    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve Emy,
    Wat goed om te horen dat je zo goed verzorgd bent! Het klinkt alsof de thuiszorg gestopt is????
    En wat fijn dat je weer toe bent aan bezoek.
    Ik wacht geduldig in de lange rij gegadigden!
    Reken maar dat ik het Zweedse taartje mee zal nemen!
    Liefs, ik denk aan je, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen