zaterdag 7 februari 2009

Weer iets achteruit

De situatie is even stabiel geweest, en daarom is er ook geen nieuws geplaatst. Mamma heeft nog een laatste controle gehad in het AVL, maar dat is nu verder afgerond, er volgen geen nieuwe scans of behandelingen meer. De doktoren konden ons ook niet veel wijzer maken, we zullen moeten afwachten hoe snel de ziekte zich verder ontwikkelt, daar is weinig van te zeggen. Haar gezondheid is de laatste week helaas wel weer wat achteruit gegaan, het lopen en zien zijn verder verslechterd en ook de uitval van functies aan de linkerhelft van haar lichaam neemt toe. Mentaal blijft ze enorm krachtig, al zijn er natuurlijk veel emotionele momenten. Wij zijn nog steeds bezig bezoek te plannen, want daar blijft ze van genieten, iedere dag maximaal één persoon, ergens tussen 15 en 16 uur 's middags, voor maximaal 45 minuten, anders is het te vermoeiend. Mochten er lezers van dit blog zijn die nog niet zijn benaderd (Ingrid, jij staat op onze lijst, we bellen je zsm!), laat hier dan even een berichtje achter of stuur ons een mail, met voorkeursdata na 16 februari, dan kijken wij of we je kunnen inplannen. Aangezien Nicoline de komende weken veel op reis is, wordt het 'bezoekmanagement' overgenomen door Debby. Wie al een afspraak heeft staan en wat wil vragen of iets wil verzetten, verzoeken wij dus vriendelijk om haar te bellen.
Mamma vindt het overigens ook nog steeds leuk om kaartjes te blijven ontvangen, die lezen we allemaal aan haar voor!
We danken iedereen nogmaals voor de steun,

de kids van Emy

1 opmerking:

  1. Lieve Emy

    Wij wensen je veel kracht en sterkte toe,
    want ik snap heel goed dat machteloze gevoel. Je wil zo veel nog zelf doen, maar als je het niet meer lukt, voel je je steeds afhankelijker.
    Maar blijf kijken wat je nog wel kan, want alles wat je wel doet en kan is meegenomen. (Je weet dat ik uit eigen ervaring spreek,na mijn ongeluk haalde ik daar weer kracht uit.) Als wij je een kaart sturen of zo, verwachten we niet iets terug. We hopen alleen dat je weet dat we meeleven en aan je denken. Meer ligt niet in onze macht.
    Ik heb ook gemerkt dat je, als je het maar even denkt te kunnen,het probeert ook al is dat met hulp. Dat vind ik al heel wat. (zoals ons telefonisch contact.ik vond het erg fijn.
    Lief dat je ook nog steeds meeleeft in onze situatie, ondanks dat je zelf nu zo ziek bent. We spreken elkaar binnenkort, want we hebben al een afspraak gemaakt.
    Lieve groetjes van ons.

    willem en ingrid


    Debby s tel nummer staat niet vermeld en heb ik ook niet. Maar misschien zijn er ook anderen die haar nummer nog niet weten. vandaar dat ik het even laat weten.

    BeantwoordenVerwijderen